2013. február 14., csütörtök

Rossz döntés? 4.

Na, látjátok, most nem tartott annyi ideig, itt is van a folytatás, remélem, tetszeni fog! :D

Párosunk egészen délig ágyban maradt. Booth a hátán feküdt, karjai közt Brennannel. Bár hangosan nem mondták ki, mindketten tudták, hogy ugyanazon jár az agyuk. Minden, ami tegnap este óta történt, annyira csodálatos érzés volt, hogy még mindig nem tudtak betelni vele, valószínűleg soha nem is fogják. De közben ott motoszkált bennük a kérdés, melyet egyikük sem mert feltenni: mi lesz most? Végül Bones összeszedte minden erejét, és...
- Booth!
- Igen?
- Beszélnünk kellene - a férfi csak bólogatott. - Mi lesz most? Mármint akkor mi most mik vagyunk? És a többieknek mit mondunk? És...
- Temperance, nézz rám kérlek! - szakította félbe Booth, aki nem bírta tovább nézni a nő zavarát. - A tegnapi éjszaka és a ma reggel az valami hihetetlen volt. Továbbra is ugyanazt gondolom, érzem mint tegnap este, ha nem többet. Szeretlek. De tudom, hogy ez a helyzet még nagyon új neked. Nem akarlak megint elijeszteni, úgyhogy úgy csináljuk, ahogyan te szeretnéd. Oké?
- Booth, én... Szeretnék... Nem is tudom...
- Bones, csak nyugi. Nem kell semmit sem mondanod, ha nem szeretnél, vagy ha nem érzed késznek még magadat. De azt szeretném leszögezni, hogy én támogatlak, bármi is lesz a döntésed, és az is biztos, hogy nem foglak többé elhagyni. Ha kell, leszek csak a barátod, vagy a partnered, de mindenképpen az életed része maradok. Akkora, amekkorát te megengedsz...
- Boo-ooth - szipogta Brennan, akinek időközben újra eleredtek a könnyei a meghatódottságtól. - az egészet. Vidd, neked adom.
- Tessék? - Booth nem hitt a fülének.
- Booth, azt szeretném, ha akkora részt töltenél ki a életemből, amekkorát csak lehetséges. Szeretlek! - ez  a szó kellemes nyári szellőként simogatta a férfi szívét. - Valaha Rebecca azt mondta, hogy minden pár életében van egy pillanat, ami az övék, azon áll, vagy bukik minden. A mi pillanatunk már eljött - ekkor Booth megijedt, és össze is zavarodott. Lehet, hogy Bones mégsem akar egy kapcsolatot? - Többször is. De úgy érzem, ha ezt a pillanatot, lehetőséget nem ragadjuk meg, akkor minden elveszhet.
- Tehát akkor beleegyezel, hogy igazi kapcsolatunk legyen? Amolyan monogám-együttalvós-később akár még több is-szerelmes kapcsolat?
- Ezt szeretném leginkább!
Ekkor Booth olyan hévvel csókolta meg, hogy a végén megfordult a helyzet, már Brennan feküdt a hátán, és Booth könyökölt mellette, a másik kezével pedig a nő arcát simogatta, miután elváltak egymástól ajkaik.
- Egyszerűen nem tudod, hogy milyen boldoggá tettél ezzel!
- De Booth?
- Igen?
- Azt szeretném kérni, hogy egyelőre tartsuk titokban a kapcsolatunkat.
- Ha ezt szeretnéd, legyen. Mondtam, hogy én mindenben melletted állok.
- Arra még nem állok készen, hogy mindenki tudja. Hogy bombázzanak a kérdésekkel: Mikor? Hol? Milyen a szex?
- Ezt azért senki sem kérdezné!
- Komolyan Booth? Ennyire nem ismered Angelát?
- Jó, igazad van...
- De úgy gondolom, hogy mindkettőnk érdekét szolgálná, ha egyelőre ez köztünk maradna. Elvégre te meg csak tegnap szakítottál Hannahval!
- Igaz...
- Mi lenne, ha csak szépen lassan adagolva mondanánk el mindent.
- Oké.
- Tudod, először, hogy te meg Hannah... Aztán majd elkezdünk másokkal randizni...
- Mi?! Ezzel a résszel határozottan nem értek egyet!
- Jaj, nem úgy értettem. Hanem mind a ketten azt mondjuk majd egy idő után, hogy elkezdtünk randizgatni valakivel. Aztán ez már komoly. És egyszer csak bevalljuk.
- Így már oké. De azért mi közben... Tudod?
- Booth, mi mindeközben erősítjük a kapcsolatunkat. Rendben?
- Ez az erősítéses rész nagyon klasszul hangzik! Mit szólnál, ha most rögtön hozzá is fognánk?
Ekkor Booth újra megcsókolta. A hosszú, szenvedélyes csók után Bones szólalt meg elsőnek.
- Booth, én nagyon éhes vagyok!
- El sem tudod képzelni, hogy én mennyire az vagyok!
Ekkor újra lehajolt, hogy megcsókolja a nőt, de az akkor elfordult, felkelt az ágyból, és nevetve megszólalt.
- De én szó szerint értettem!
- Igaz, igaz, most hogy mondod.
De azért még nevetve visszahúzta az ágyba egy utolsó, szerelmes csók erejéig.

------------------------------------o---------------------------------------

Eközben a laborban Angela éppen Hodginsszal beszélgetett.
- Annyira elszomorít, hogy Bren ennyire szomorú. Az elmúlt időszakban teljesen magába fordult. Nagyon nem viseli jól ezt az egész Hannah-Booth ügyet.
- Nem is értem, Booth hogy lehet ilyen hülye.
- Hát én sem. De valahogy fel kéne vidítani Brennant, és Bootht pedig ráébreszteni arra, hogy ő az igazi.
- Ez úgy hangzik, mintha neked már lenne is egy terved!

Nos? Hogy tetszett? Tudom, hogy az előző nagy késés miatt nem nagyon érdemlem meg, de azért légyszi nagyon kíváncsi vagyok a véleményetekre! Szerintem legalábbis, elég sok új dologgal próbálkozom, ezért nagyon izgulok, hogy tetszik-e nektek! Szóval, légyszi kommenteket! :D

8 megjegyzés:

  1. ez nagyon jovresz volt!! kivancsi vagyok hogy tartjak majd titolban ezt az egeszet es Hannah mit fog majd tenni ezek utan!! folytatast!!!! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó a sztori folytasd!! :D

    VálaszTörlés
  3. Mit tervez Angela ??? :o...
    Nagyon-nagyon tetszik és remélem minél előbb folytatod !! Csak így tovább nagyon ügyesen írod !!! :) :D

    VálaszTörlés
  4. mikor jön a folytatás? már várom!! :)

    VálaszTörlés
  5. Mikor lesz folytatás?:)

    VálaszTörlés
  6. Mikor jön a folytatás?????:)

    VálaszTörlés
  7. Woow!!Imádtam, minél hamarabb folytasd légyszi! <3

    VálaszTörlés
  8. Szia ! Mikor várható új rész , már nagyon várom !!
    :D :D

    VálaszTörlés